Campions de la Copa Catalana 2026
Diumenge 26 d’abril es va celebrar la final de la Copa Catalana a Lleida, amb participació dels millors equips a les fases prèvies celebrades al gener a tot Catalunya,
A la màxima categoria, formada pels 10 millors equips de Divisió d’honor i Primera Divisió, vam aconseguir un nou títol, guanyant la competició amb una ronda d’anticipació, finalitzant la rona 8 a 5 punts del segon classificat, el que ens donava el títol matemàticament. Finalment, ja relaxats, vam perdre la darrera i, tot i així, vam finalitzar a 3 punts del segon classificat. El sistema de puntuació, olímpic, sumant els punts de tots els jugadors, ens va donar 29,5 de 36 punts possibles i un nou títol pel club.
L’equip esetava format pells Grans Mestres Tomás Sosa i Pere Garriga, el Mestre Internacional Jaime José Romero, i el Mestre Fide Cristian Fernández, amb dues partides disputades pel Ramon Caro, que anava de delegat de l’equip. Vam aconseguir el primer lloc amb 29,5 punts, amb 8 victòries i una sola derrota.
Un nou èxit del club que finalitzà la temporada en tercer lloc de la lliga regular amb només dues derrotes en els onze partits disputats i amb aquest èxit a la Copa Catalana.
Crònica al web de la Federació catalana d’Escacs fent clic AQUÍ

Deixa un comentari