Ronda 6

Crònica del Mollet “B” a càrrec d’Antoni Pous i Garriga.

Resultat Mollet B  7.  Moià Moianés 3

En aquesta sisena ronda, l’equip necessitava guanyar per tal de continuar aspirant a la permenència en la categoria de Preferent.
Primer, estic obligat a destacar la bona disposició que ha tingut l’equip A, que recolçant el segon equip en una jornada clau, fa que el sentiment de Club i de companyarisme en surti beneficiat.
Del matx d’avui, resaltar la victòria de la Teresa que ha donat confiança des de primera hora.
Victòries també del Guillem, l’Eugeni (que no falla mai), el Kirian, que continua en línia ascendent, i del José Gauto. Han fet taules, el Bals (amb iniciativa), el Paco, el Pinilla i el Pous.
El resultat hagués pogut ser encara més contundent si al Caro no se li hagués escapat una partida que dominava amb superioritat.
De totes maneres, la feina no s’acabat i la lluita continuarà fins a la darrera jornada.

Acta de l’encontre fent click AQUÍ

Crónica del Mollet “C” a cargo de Francisco A. Cano Ortega.

 Mollet C (2,5) – Vall del Tenes B (3,5)

Derrota inesperada frente al equipo del Vall del Tenes B, que en esta ocasión ha presentado una alineación muy equilibrada, con todos sus jugadores en una franja de ELO comprendida entre 1818 y 1839. En esta ocasión teníamos ventaja teórica en los 3 primeros tableros y como mínimo cabía esperar un empate, pero hoy no hemos tenido un buen día y algunas partidas se han ido al traste de manera más bien absurda, seguramente por falta de concentración, por lo menos en mi caso. Aunque algo así supongo que le puede haber pasado a Sergi, que ha sacrificado material para atacar pero el resultado no ha sido el esperado. En mi caso he puesto mi Dama en el único sitio donde no debía ponerla, y luego he tenido que entregar Alfil por peón para no perderla, pero el ataque de mi rival era ya demasiado fuerte. Tampoco le ha ido bien a Manel, que tras una persistente lucha ha llegado a un final con pieza de menos y posición insalvable. Pero aún así ha faltado muy poco para igualar el match. Ángel ha ganado su partida rápidamente contra un rival teóricamente superior, demostrando su buen momento de forma y un gran nivel de juego. Antonio también ha ganado, tras llegar a un final con ligera ventaja material y lanzar un duro ataque con sus torres a través de la 7ª y 8ª filas. Aunque quizás la partida más emocionante del encuentro (la que decidía el resultado) ha sido la de Iván, que ha llegado a un final ventajoso de Torre y peón contra Torre, alcanzando la famosa posición de Lucena. La mayoría de los que estábamos siguiendo la partida no recordábamos la maniobra exacta para ganar. Iván ha probado varias maniobras pero tampoco ha dado con la maniobra necesaria para coronar el peón, por lo que el encuentro ha terminado en tablas de mutuo acuerdo. No pasa nada, pues la permanencia, que era nuestro objetivo inicial estamos a un punto de asegurarla matemáticamente, y el ascenso bien puede esperar a otro año. De todos modos hay que seguir jugando con confianza y determinación las rondas quedan, pues nunca se sabe…

Felicidades a los que habéis logrado puntuar hoy y mucho éxito a todos los equipos para la siguiente ronda.

Acta del encuentro haciendo click AQUÍ

Crònica del Mollet de Preferent Sub-12 a càrrec de Ricard Baillés i Isart.

La jornada es presentava, a priori,si més no, igualada, contra l’equip d’Argentona Sub-12. Però finalment la rapidesa i les presses dels nostres jugadors han estat nefastes. Hem perdut per 0-4.
En Daniel, a la taula 1, ha jugat de manera pausada i pensant les jugades, al principi anava guanyant, però en un intercanvi de peces a perdut aquest avantatge i després ha perdut en un final de peons i rei. L’Arnau,a la taula 2,a jugat al seu ritme, tot i que en alguns moments tenia millor posició, ha perdut per deixar desprotegit el seu rei. El Nico, a la taula 3, ha jugat molt ràpid i de seguida a perdut tot avantatge en atac i finalment ha perdut. L’Aaron a la taula 4,ha lluitat molt, però l’ha fet perdre un mal inici de partida.

Malauradament hem perdut les poques opcions de quedar entre els 4 primers de la classificació, que donen opcions a la fase final.

Crònica de l’encontre fent click AQUÍ

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

* Copy this password:

* Type or paste password here:

13,543 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress